Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005140 xkni^"
  1. SCHULTZ, Don E. - ROBINSON, William A. - PETRISON, Lisa A. Sales promotion essentials : the 10 basic sales promotion techniques... and how to use them. 2. ed. Lincolnwood : NTC Business Books, 1994. 197 s. ISBN 0-8442-3366-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  2. ROSSITER, John R. - PERCY, Larry. Advertising and promotion management. New York : MacGraw-Hill Book Company, 1987. 649 s. ISBN 0-07-053907-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. ENGEL, James F. - TALARZYK, W. Wayne. Cases in promotional strategy. Rev. ed. Homewood, 1984. 282 s. ISBN 0-256-03100-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. STANLEY, Richard E. Promotion : advertising, publicity, personal selling, sales promotion. 2. ed. Englewood Cliffs : Prentice-Hall, Inc., 1982. 389 s. ISBN 0-13-730895-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. AAKER, David A. - MYERS, John G. Advertising management. 2. ed. Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1982. 560 s. ISBN 0-13-016006-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. ANDERSON, Robert L. - BARRY, Thomas E. Advertising management : text and cases. Columbus : Charles E. Merrill Publishing Company, 1979. 533 s. ISBN 0-675-08302-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. FLETCHER, Alan D. - BOWERS, Thomas A. Fundamentals of advertising research. Columbus : Grid Publishing, Inc., 1979. 340 s. Grid series in advertising and journalism. ISBN 0-88244-178-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. DIRKSEN, Charles J. - KROEGER, Arthur - NICOSIA, Francesco M. Advertising principles, problems, and cases. 5. ed. Homewood : Richard D. Irwin, INC, 1977. 690 s. ISBN 0-256-01925-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.