Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005140 xpca^"
  1. BELIČKA, Peter. Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 15-26. 1-17-106-00.
    článok

    článok

  2. NEMEČKOVÁ, Soňa. Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 74-88. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  3. LUPRICHOVÁ, Petronela. Nekalá súťaž v reklame a skrytá reklama, ako nekalá praktika marketingovej komunikácie v EÚ. In Dny práva - 2008 - Days of Law : 2. ročník mezinárodní konference pořádané Právnickou fakultou Masarykovy univerzity = the second year of the international conference held by Masaryk University, Faculty of Law. - Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2008. ISBN 978-80-210-4733-4. Dostupné na : <http://www.law.muni.cz/sborniky/dp08/files/pdf/obchod/luprichova.pdf>
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.