Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005155 xcla^"
  1. ŽJAK, Jana. Obraz 3D televízie. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 76-82.
    článok

    článok

  2. MATIS, Ján. Media and society. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 658-667.
    článok

    článok

  3. URBAN, Jindřich. Vybrané aspekty působení médií v globalizované ekonomice a význam mediální gramotnosti. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků zo [VII. ročníku] mezinárodní vědecké konference : Znojmo [22. - 23. 11. 2012]. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2012. ISBN 978-80-87314-29-6, s. 259-272.
    článok

    článok

  4. LANCOŠOVÁ, Viktória. Rómovia a ich obraz v médiách. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Hradec Králové, 12.-16.12.2011. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2011. ISBN 978-80-904877-7-2, s. 2214-2223.
    článok

    článok

  5. PŠENÁKOVÁ, Ildikó. M-learning - nová forma e-learningu? In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5.
    článok

    článok

  6. MAKÓ, Ferenc - BOHONY, Pavol. Zmeny paradigmy v príprave učiteľov využitím multimediálnych technológií. In Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. - Nitra : SlovDidac, 2008. ISSN 1335-003X, 2008, roč. 16, č. 3, s. 5-10.
    článok

    článok

  7. LESÁKOVÁ, Dagmar. Cieľ nových stratégií obchodu: fascinácia zákazníka a zážitok z nákupu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 4, s. 3 [slov. časť].
    článok

    článok

  8. SCHOVÁNEK, Radek. Skrytá reklama a její problematika. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 6, s. 68-69 [čes. časť].
    článok

    článok

  9. BENKA, Marián. Učebnice, tabuľa a počítač. In Profit : týždenník o ekonomike a spoločnosti. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2002. ISSN 1335-4620, 8.3.2002, č. 10, s. 12-15.
    článok

    článok

  10. KOVÁČOVÁ, Zdenka. Zmeny v odpisovaní nehmotného majetku. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2001. ISSN 1335-4701, 20. novembra 2001, roč. 9, č. 224, s. 19.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.