Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005309 xpca^"
  1. NEUPAUEROVÁ, Zuzana. Daň za vonkajšiu reklamu - nová miestna daň? In Verejná správa profi. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1338-5968, 28.8.2013, [s. 1 ], [2,40 NS] online. Dostupné na : <http://www.vsonline.sk/33/dan-za-vonkajsiu-reklamu-nova-miestna-dan-uniqueiduchxzASYZNYU-nr8QpN7fY5rJgMKLGOF/?query=da%F2+za+vonkaj%B9iu+reklamu&serp=1>
    článok

    článok

  2. NEMEČKOVÁ, Soňa. Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 74-88. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  3. DRAŽOVÁ, Katarína. Moderné prvky v externej reklame. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 129-134.
    článok

    článok

  4. HRUŠOVSKÁ, Dana. Analýza podpory predaja na slovenskom mediálnom trhu. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0.
    článok

    článok

  5. DORČÁK, Peter. Guerilla marketing. In Nové trendy v marketingu. medzinárodná odborná konferencia. Nové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej odbornej konferencie. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-55-7, s. 47-51.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.