Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 113  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005650 xpca^"
  1. JURÍK, Pavol. Aktuálne trendy v CRM aplikáciách. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X, 2024, roč. 22, č. 1, s. 18-24.
    článok

    článok

  2. VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. Segmentácia trhu. Recenzenti: František Olšavský, Lucia Vilčeková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 99 s. [4,88 AH]. ISBN 978-80-225-5048-2.
  3. KUFELOVÁ, Iveta - GRISÁKOVÁ, Nora - ŠTETKA, Peter. Hodnotový rozmer ekoinovačnej stratégie podniku. Recenzenti: Štefan Majtán, Alena Trsťanská, Róbert Šlosár. 2. doplnené a rozšírené vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. 154 s. [11,16 AH]. VEGA 1/0646/20. ISBN 978-80-7556-115-2.
  4. ŠTETKA, Peter - GRISÁKOVÁ, Nora. Cross-cultural Segmentation: Hierarchical Clustering Analysis Using Hofstede's Cultural Model. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 262-277. VEGA 1/0646/20.
    článok

    článok

  5. VOKOUNOVÁ, Dana - KOPANIČOVÁ, Janka. Cultural Differences in Perception and Coping with the Change of External Environment. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9, p. 43.
    článok

    článok

  6. MIKLOŠÍK, Andrej et al. Marketing pre stredné školy : moderná učebnica. Recenzenti: Josef Horák, Janka Krošláková, Daniela Skladanová. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. 131 s. [10,84 AH]. KEGA 016EU-4/2019. ISBN 978-80-223-4999-4.
  7. LIESKOVSKÁ, Vanda. Typológia spotrebiteľov v marketingu. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XI.. International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XI. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from an 11. International Scientific Conference, May 27th – 29th, 2020 (Košice-Rajecké Teplice, Slovensko). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020. ISBN 978-80-225-4748-2, s. 149-150 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. Redakčné a zostavovateľské práce: Nora Grisáková, Peter Štetka ; vedeckí recenzenti: Daniela Rybárová, Veronika Miťková. 1. vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020. 130 s. [6,51]. VEGA č. 1/0646/20. ISBN 978-80-7556-081-0.
  9. POLGÁROVÁ, Veronika - ŠTETKA, Peter - GRISÁKOVÁ, Nora. Market Segmentation. In Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020. ISBN 978-80-7556-081-0, s. 49-58 online. VEGA 1/0646/20, VEGA 1/0737/20.
    článok

    článok

  10. VOKOUNOVÁ, Dana. Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113, pp. 335-344.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.