Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005893 xpca^"
  1. ŠKRINIAR, Pavel. Najviac sporíme v decembri, hoci sú Vianoce. In Denník SME. - Bratislava : Petit Press, 2014. ISSN 1335-4418, sobota 18.otóbra 2014, roč. 22, s. 6.
    článok

    článok

  2. JURGA, Rastislav. Niektoré výsledky o spotrebných funkciách. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód II : zborník príspevkov z II. medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 14.-15.4.2011. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2011. ISBN 978-80-225-3235-8, s. 60-64.
    článok

    článok

  3. FRANCOVÁ, Zuzana - ORESKÝ, Milan. Vzťahový marketing : od teoretických východísk po uplatnenie v praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 313 s. [18,259 AH]. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2952-5. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 4]
  4. FRANCOVÁ, Zuzana. Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 9-22.
    článok

    článok

  5. JURGA, Rastislav. Analýza a prognóza osobnej spotreby v Slovenskej republike. In Acta oeconomica Cassoviensia : vedecký časopis. - Košice : PHF EU Košice, 2008. ISSN 1337-6020, 2008, roč. 1, č. 2, s. 36-45.
    článok

    článok

  6. HRNČIAROVÁ, Ľubica. Sústava spotrebných košov a možnosti ich využitia. In Ekonomické rozhľady. - Bratislava : Vysoká škola ekonomická, 1984, roč. 17, č. 1, s. 113-121.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.