Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 877  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005924 xpca^"
  1. MAAS, Maximilian. Home Office as a Result of the Covid-19 Pandemic and its Implications for the Sales Strategies of the German Hospitality Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, s. 138-152.
    článok

    článok

  2. PETRENKO, Yuliya - BOÓR, Matej. Role of Sentiment in Households’ Financial Decision Making during the COVID-19 Pandemic: Survey from Empirical Research. In Abstract Book of 3nd ICENSOS 2024 : Abstract Book of 3rd International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences ICENSOS 2024. - Konya : All Sciences Academy, 2024. ISBN 978-625-6314-06-1, p. 266.
    článok

    článok

  3. PETRENKO, Yuliya - BOÓR, Matej. Role of Sentiment in Households’ Financial Decision Making during the COVID-19 Pandemic: Survey from Empirical Research. In International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. - Konya : Konya Technical University. ISSN 2980-0811, 2024, vol. 8, no. 4, pp. 460-463. I-24-108-00.
    článok

    článok

  4. LIPTÁK, Pavol. Dopady pandémie Covid-19 na Category Management. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 175-182. VEGA 1/0392/23.
    článok

    článok

  5. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Udržateľnosť v módnom priemysle. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 76-83. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  6. HRUŠOVSKÁ, Dana. The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 313-319. VEGA 1/0462/23.
    článok

    článok

  7. LIESKOVSKÁ, Vanda - RESHETNIKOVA, Iryna. Retail Transformation and Its Role in the Postcrisis Recovery of the Economy: Experience of Slovakia and Ukraine. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2023. ISSN 2585-8785, 2023, vol. 16, no. 1-2, pp. 59-68. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  8. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - CHOMOVÁ, Katarína. Attitudes of Slovak Consumers Towards Environmentally Friendly Products and Their Packaging. In Current Trends in Quality Science : Innovative and Sustainable Products, Materials, and Technologies. - Poznań : Wydawnictwo Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk, 2023. ISBN 978-83-7654-540-0, pp. 213-224. VEGA 1/0398/22, HORIZON – CL5-2021-D2-01-16, KEGA 030EU-4/2022.
    článok

    článok

  9. DONOVALOVÁ, Alena - BREZINA, Ivan, ml. Udržateľnosť módneho priemyslu v kontexte podpory značiek šetrných k životnému prostrediu. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 21-30. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  10. KAJZAR, Patrik - MURA, Ladislav. Survey of Consumer Behaviour in Selected International Catering Establishments in Czechia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X, 2023, vol. 14, no. 2, pp. 196-208.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.