Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006403 xcla^"
  1. HUDEC, Marian. Už to dávno nie je "debna". In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2014. ISSN 1336-9857, marec 2014, roč. 8, č. 3, s. 30.
    článok

    článok

  2. BALUCHOVÁ, Božena. Mediálne spracovanie rozvojovej problematiky. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 642-657.
    článok

    článok

  3. ŠMÍDOVÁ, Zdeňka. Knihy versus moderní média. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 242-257.
    článok

    článok

  4. JAVORSKÁ, Eva. Prorodinne orientované programy vo vysielaní Slovenskej televízie. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Hradec Králové, 12.-16.12.2011. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2011. ISBN 978-80-904877-7-2, s. 966-973.
    článok

    článok

  5. MITTELMANN, Zuzana. Elektronika je pre európskych spotrebiteľov dôležitá. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X, 2010, roč. 10, č. 10, s. 50-52.
    článok

    článok

  6. LAŠŠÁKOVÁ, Ivana. Transpozícia smernice o audiovizuálnych mediálnych službách. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva = revue for theory and practice in the field of intellectual property = revue für Theorie und Praxis auf dem Gebiet des geistigen Eigentums. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2009. ISSN 1335-2881, 2009, roč. 13, č. 3, s. 16-18.
    článok

    článok

  7. HLUBINA, Palo. Knihy sa dajú aj počúvať. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2007. ISSN 1335-4620, 31. októbra 2007, č. 22, s. 66-67.
    článok

    článok

  8. SEJFULLAEVA, Maisa E. Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, September 2007, roč. 6, č. 3, s. 107-113.
    článok

    článok

  9. KESSELOVÁ, Jana - FRANKO, František. Kombinácia prezenčnej a dištančnej metódy v príprave učiteľov. In UNINFOS 2007 - univerzitné informačné systémy : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie, Bratislava 13.-15.11.2007. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2418-6, s. 90-93.
    článok

    článok

  10. CHEBEŇ, Juraj. Didaktická technika a jej využívanie na Katedre jazykov FEM SPU v Nitre. In Multimédiá vo vyučovaní cudzích jazykov : zborník vedeckých prác z medzinárodnej konferencie : Nitra 24. január 2002. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2002. ISBN 80-8069-067-7, s. 43-47.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.