Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006515 xkni^"
  1. VERBEEK, Marno. A guide to modern econometrics. 4th ed. Chichester : WILEY, 2016. xv, 497 s. ISBN 978-1-119-95167-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. FIELD, Andy. Discovering statistics using IBM SPSS statistics : and sex and drugs and rock 'n' roll. 4th ed. London : SAGE Publications, 2014. 915 s. ISBN 978-1-4462-4918-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  3. AGRESTI, Alan. Categorical data analysis. 3rd ed. Hoboken : Wiley-Interscience, 2013. 714 s. Wiley series in probability and statistics. ISBN 978-0-470-46363-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
  4. FIELD, Andy - MILES, Jeremy - FIELD, Zoë. Discovering Statistics Using R. 1st Edition. London : SAGE, 2012. 957 s. ISBN 978-1-4462-0046-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. AGUNG, I Gusti Ngurah. Cross section and experimental data analysis using EViews. Singapore : John Wiley & Sons (Asia), 2011. 564 s. ISBN 978-0-470-82842-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. HENDRY, David F. Dynamic econometrics. New York : Oxford University Press, 2009. 869 s. Advanced texts in econometrics. ISBN 978-0-19-828316-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  7. AIESA - participácia doktorandov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia. AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : 11. medzinárodná vedecká konferencia : 17.-18. máj 2007 : [zborník príspevkov]. Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky EU, 2007. CD-ROM.
  8. AIESA - participácia doktorandov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia. AIESA 2006 : applied, informatics, econometrics, statistics, accounting : zborník / proceedings : AIESA - participácia doktorandov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach = AIESA - participation of PhD. students on building of society based on knowledge. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. CD-ROM. ISBN 80-225-2174-4.
  9. AAKER, David A. - KUMAR, V. - DAY, George S. Marketing research. 8. ed. Hoboken : John Wiley & Sons, Inc., 2004. 774 s. ISBN 0-471-45168-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. HANSEN, Peter Reinhard - JOHANSEN, Soren. Workbook on cointegration : advanced texts in econometrics. Oxford : Oxford University Press, 2003. 160 s. ISBN 0-19-877607-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.