Výsledky vyhľadávania
- POCHMAN, Jan. Vydavatelé překonali pandemickou krizi i bez adresné pomoci. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 1, s. 16-17.
- KALINOVÁ, Eva - HORÁK, Jakub - PEŠKOVÁ, Eliška. Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers. In Acta oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2021. ISSN 1338-6581, 2021, vol. 10, no. 2, pp. 25-46 online.
- CHOVANCOVÁ, Katarína. Age-Based Marginalization in Political Discourse about Crisis. In Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. - Banská Bystrica ; Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2021. ISSN 1335-2741, 2021, roč. 24, č. 2, s. 147-173.
Sborník příspěvků z 11. ročníku mezinárodní vědecké konference KONKURENCE
Editors/editoři: Roman Fiala, Marie Slabá, Simona Činčalová, Stanislav Rojík, Reviewers/recenzenti: Kateřina Berková, Martina Chalupová, Veronika Čabinová
Fiala Roman (Vedecký redaktor)
Slabá Marie (Vedecký redaktor)
Činčalová Simona (Vedecký redaktor)
Rojík Stanislav (Vedecký redaktor)
Berková Kateřina (Recenzent)
Chalupová Martina (Recenzent)
Čabinová Veronika (Recenzent)
11th Annual International Scientific Conference COMPETITION . Conference , 11. , Jihlava, Czech Republic , 16.-17.5.2019
Jihlava : College of Polytechnics Jihlava , 2019. - 298 s.
1st Edition
978-80-88064-44-2 (online; pdf) , 978-80-88064-45-9 (CD-ROM)
zborníky
čeština, slovenčina, angličtina
Česká republika - YAMANI, Ahmed Kadiri Hassani. Gender Representations in Moroccan Print Advertising. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. Special Edition, pp. 33-46.
- ŘEPKA, Vladimír. Kam kráčíš PR? Public Relations jako součást marketingové komunikace. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 1, s. 14-15.
- DYKSTRA, Alan. Critical Reading of Online News Commentary Headlines: Stylistic and Pragmatic Aspects. In Topics in linguistics. - Nitra : Katedra anglistiky a amerikanistiky FF UKF v Nitre, 2019. ISSN 2199-6504, 2019, vol. 20, issue 2, pp. 90-105.
- SCHLOSSEROVÁ, Zuzana. Obsah a vizuálne prvky printovej reklamy vo farmaceutickom priemysle na Slovensku v súčasnosti. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 52-59.
Comparison of Economic Efficiency of the Subsidised and the Unsubsidised Entities by Selected Types of Subsidies
Zdeno Štulrajter
Štulrajter Zdeno
Ekonomika poľnohospodárstva : vedecké periodikum k otázkam agrárnej ekonomiky a politiky. Roč. 18, č. 1 (2018), s. 87-99. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2018. ISSN 1338-6336
rozpis článkov z periodík
slovenčina
Slovenská republika
poľnohospodárstvo * Slovensko * porovnanie štatistické * dotácie * výkonnosť ekonomiky * produktivita * rentabilita
Hodnotenie výkonnosti odvetvia z pohľadu produktivity a efektivity poľnohospodárskej prvovýroby vo vzťahu k dvom dotačným titulom pomocou špecifických indikátorov.
ČLÁNKY
PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
2018: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 645.9 KB verejne dostupné - NOVA, Eszter. Censorship Is the Least of The Problems: The Political and Economic Threats to Freedom of the Press in Hungary. In 4Liberty.eu Review. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2017. ISSN 2391-7083, 2018, no. 8, pp. 34-53.
- FRENKEL, Marcin. Freedom of the Press Under Attack in Poland: Self-Censorship, Legal and Political Restrictions. In 4Liberty.eu Review. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2017. ISSN 2391-7083, 2018, no. 8, pp. 20-33.
- ADAMEC, Pavol. Osem technológií pre digitálnu firmu. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 25. mája 2017, roč. 27, č. 21.