Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006613 xkni^"
  1. KOTLER, Philip. Marketing management : analýza, plánování, využití, kontrola. [z angl. prel. Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka]. Praha : Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5. [Počet ex. : 8, z toho voľných 8, prezenčne 0]
  2. Principles of Marketing. 1. ed. London : Prentice Hall, 1996. 956 s. ISBN 0-13-165903-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. SALIBA, Slimen - WRENN, Bruce. Marketing management : analysis, planning, implementation, and control [by] Philip Kotler : instructor's manual : instructors' manual 7th edition. 1. ed. Englewood Cliffs : Prentice-Hall, 1991. 239 s. ISBN 0-13-552514-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. WOLFE, David B. Serving the ageless market : strategies for selling to the fifty-plus market. New York : McGraw-Hill, Inc., 1990. 302 s. ISBN 0-07-071406-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. HAWKINS, Del I. - BEST, Roger J. - CONEY, Kenneth A. Consumer Behavior : Implications for Marketing Strategy. 4. ed. Homewood : Irwin, 1989. 796 s. ISBN 0-256-06331-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. KOTLER, Philip - ARMSTRONG, Gary. Principles of marketing. 4. ed. Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1989. 661 s. ISBN 0-13-706129-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  7. KOTLER, Philip. Marketing Management : Analysis, Planning, and Control. 5. ed. Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1984. 794 s. ISBN 0-13-557927-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. WOOD, John C. Looking at the Consumer. 1. ed. Columbia : Gage Publishing Limited, 1982. 297 s. Consumer Today. ISBN 0-7715-0242-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. KOTLER, Philip. Marketing management : analysis, planning, and control. Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1967. 628 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.