Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006618 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián. Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia. In Marketing and Media Identity 2022: Metaverse Is the New Universe. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity: Metaverse Is the New Universe : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2022. ISBN 978-80-572-0297-4. ISSN 2729-7527, pp. 19-26. I-22-104-00.
    článok

    článok

  2. JANKOVIČ, Michal. Vodíkový pohon a jeho vplyv na trh s elektromobilmi. In MERKÚR 2021. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4909-7, pp. 94-102 online. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  3. KOŠÚTOVÁ, Tatiana - KRISTOVÁ, Ľudmila. Vybrané techniky posudzovania rizík na trhu produktov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 21, s. 85-94.
    článok

    článok

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda - GAZDA, Vladimír. Spotrebiteľské správanie vo východoslovenskom regióne. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - Praha : České a slovenské odborné nakladatelství, 2006. ISSN 1210-4094, Leden 2006, roč. 14, č. 1, s. 45.
    článok

    článok

  5. LIESKOVSKÁ, Vanda - GAZDA, Vladimír. Transformácia maloobchodného trhu a jej dopad na spotrebiteľské správanie. In Acta academica karviniensia. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X, 2005, č. 2, s. 82-87.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.