Výsledky vyhľadávania
- KOPRLOVÁ, Jana. Medzinárodný marketing: teória v praxi : [prípadové štúdie]. 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2008. 284 s. ISBN 978-80-969567-9-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- GEHRINGER, Joachim - HEIDBÜCHEL, Andreas. Versicherungen professionell Verkaufen : Die 6 Stufen zum Erfolg. 1. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 1994. 186 s. Gabler Versicherung. ISBN 3-409-18522-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- KURTZ, David L. - DODGE, H. Robert. Fundamentals of Professional Selling. 1. ed. Homewood : Irwin, 1989. 280 s. ISBN 0-256-06675-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]