Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006631 xkni^"
  1. KOPRLOVÁ, Jana. Medzinárodný marketing: teória v praxi : [prípadové štúdie]. 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2008. 284 s. ISBN 978-80-969567-9-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. GEHRINGER, Joachim - HEIDBÜCHEL, Andreas. Versicherungen professionell Verkaufen : Die 6 Stufen zum Erfolg. 1. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 1994. 186 s. Gabler Versicherung. ISBN 3-409-18522-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. KURTZ, David L. - DODGE, H. Robert. Fundamentals of Professional Selling. 1. ed. Homewood : Irwin, 1989. 280 s. ISBN 0-256-06675-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.