Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006634 xkni^"
  1. JAPPELLI, Tullio - PISTAFERRI, Luigi. The Economics of Consumption : Theory and Evidence. New York : Oxford University Press, 2017. 294 s. ISBN 978-0-19-938315-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ALMADA, Ariel Andrés. Marketing de crisis : cómo crecer cuando los mercados no crecen. 2. ed. Madrid : Ediciones Pirámide, 2013. 209 s. ISBN 978-84-368-2854-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. KOTLER, Philip. Moderní marketing. Přeložili: Jana Langerová, Vladimír Nový. 1. vyd. Praha : GRADA Publishing, 2007, dotlač 2012. 1041 s. Expert. ISBN 978-80-247-1545-2. [Počet ex. : 21, z toho voľných 14, prezenčne 5]
  4. Consumer policy toolkit. Paris : OECD, 2010. 125 s. ISBN 978-92-64-07965-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. GAŠAJ, Michal. Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2008. 195 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. KOTLER, Philip - KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. [Grada Publishing, a. s.]. Praha : GRADA Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5. [Počet ex. : 19, z toho voľných 12, prezenčne 6]
  7. BASHNYANYN, Grygoriy Ivanovych. About the periodic matrix of economic systems. 2nd ed. Lviv : Novy Svit, 2005. 143 s. ISBN 966-7827-62-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. Praha : Professional Publishing, 2005. 145 s. ISBN 80-86419-76-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. LITTLE, Edward - MARANDI, Ebi. Relationship marketing management. London : Thomson Learning, 2003, dotlač 2005. 236 s. ISBN 1-86152-931-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. KALKA, Regine - MÄSSEN, Andrea. Marketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Překlad Věra Vávrová. Praha : Grada Publishing, 2003. 110 s. Poradce pro praxi. ISBN 80-247-0413-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.