Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006930 xkni^"
  1. JERZYK, Ewa. Proces kreatywnosci i jego uwarunkowania w obszarze marketingu. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2007. 257 s. Prace habilitacyjne, 33. ISBN 978-83-7417-256-1. ISSN 1642-3119. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  2. Instrumenty zarzadzania we wspólczesnym przedsiebiorstwie : analiza krytyczna. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2006. 636 s. Zeszyty naukowe, 81. ISBN 978-83-7417-203-5. ISSN 1641-2168. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. SEDLÁK, Mikuláš. Manažment. 1. vyd. Bratislava : Elita, 1997, dotlač 2000. 453 s. ISBN 80-8044-015-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  4. VYSUŠIL, Jiří. Základy managementu. 1. vyd. Praha : HZ, 1996. 296 s. ISBN 80-86009-00-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. MICKLETHWAIT, John - WOOLDRIDGE, Adrian. The Witch Doctors : What the Management Gurus are Saying, why it Matters and how to Make Sense of it. 1. ed. London : Heinemann, 1996. 404 s. ISBN 0-434-00426-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. PETERS, Thomas J. Thriving on Chaos : Handbook for a Management Revolution. 1. ed., 17. print. New York : Knopf, 1994. 561 s. ISBN 0-394-56784-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. EPPEN, G.D. - GOULD, F.J. - SCHMIDT, C.P. Introductory Management Science : Instructor's Manual. 3. ed. Englewood Cliffs : Prentice-Hall, 1991. 263 s. ISBN 0-13-500349-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. TURBAN, Efraim - MEREDITH, Jack R. Fundamentals of Management Science. 5. ed. Homewood : Irwin, 1991. 1010 s. ISBN 0-256-08373-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. ARMSTRONG, Michael. A Handbook of Management Techniques. 1. ed. London : Kogan Page, 1991. 573 s. ISBN 0-7494-0778-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. DUNCAN, W. Jack. Great Ideas in Management : Lessons from the Founders and Foundations of Managerial Practice. 1. ed. San Francisco : Jossey-Bass Publ., 1989. 286 s. Jossey-Bass management series. ISBN 1-55542-122-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.