Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth k0003581 xkni^"
  1. MYERS, James H. - MULLET, Gary M. Managerial applications of multivariate analysis in marketing. Chicago : American Marketing Association, 2003. 395 s. ISBN 0-87757-301-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. MAGRATH, Allan J. Marketing Strategies for Growth in Uncertain Times. 1. ed. Chicago : American Marketing Association, 1995. 192 s. ISBN 0-8442-3323-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. Dictionary of marketing terms. 2. ed. Lincolnwood ; Chicago : NTC Business Books : American Marketing Association, 1995. 316 s. ISBN 0-8442-3598-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. 1988 Survey of Marketing Research. Organization, functions, budget, compensation. 1. ed. Chicago : American Marketing Association, 1989. 75 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. Effective Leadership in Action : Health Care's Focus on Accountability. 1. ed. Chicago : American Marketing Association, 1987. 159 s. Proceedings Series. ISBN 0-87757-186-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.