Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth k0003960 xkni^"
  1. SLUTSKY, Jeff - SLUTSKY, Marc. Streetfighter Marketing. 1. ed. New York : Lexington Books, 1995. 244 s. ISBN 0-02-929231-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. DUNUNG, Sanjyot P. Doing Business in Asia : The Complete Guide. 1. ed. New York : Lexington Books, 1995. 621 s. ISBN 0-02-907761-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. BENFARI, Robert C. Changing Your Management Style : How to Evaluate and Improve Your Own Performance. 1. ed. New York : Lexington Books, 1995. 253 s. ISBN 0-02-902635-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. JONES, John Philip. When Ads Work : New Proof That Advertising Triggers Sales. 1. ed. New York : Lexington Books, 1995. 240 s. ISBN 0-02-916662-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. CLANCY, Kevin J. - SHULMAN, Robert S. - WOLF, Marianne M. Simulated Test Marketing : Technology for Launching Successful New Products. 1. ed. New York : Lexington Books, 1994. 306 s. ISBN 0-02-905505-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. FERNANDEZ, John P. - BARR, Mary. The Diversity Advantage : How American Business can Out-Perform Japanese and European Companies in the Global Marketplace. 1. ed. New York : Lexington Books, 1993. 344 s. ISBN 0-669-27978-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. ZANGWILL, Willard I. Lightning strategies for innovation : how the world's best firms create new products. New York : Lexington Books, 1993. 359 s. ISBN 0-02-935675-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. GREGORY, William H. The Price of peace : the future of defense industry and high technology in a post-cold war world. New York : Lexington Books, 1993. 225 s. ISBN 0-669-27950-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. MACNEAL, James U. Kids as Customers : A Handbook of Marketing to Children. 1. ed. New York : Lexington Books, 1992. 258 s. ISBN 0-669-27627-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. BENFARI, Robert - KNOX, Jean. Understanding Your Management Style : Beyond the Myers-Briggs Type Indicators. 1. ed. New York : Lexington Books, 1991. 202 s. ISBN 0-669-24814-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.