Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0006478 xcla^"
  1. SCHWARZ, O. Hlavní zdroj marketingové koncepce. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622, 1996, roč. 7, č. 3, s. 26-27.
    článok

    článok

  2. SCHWARZ, O. 24. mezinárodní veletrhy spotřebního zboží Brno 1993. In Ekonom, 1993, roč. 37, č. 16, príl. 12 s.
    článok

    článok

  3. SCHWARZ, O. Zázračné léky neexistují. In Hospodárske noviny, 1991, č. 18, s. 6.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.