Výsledky vyhľadávania
- KADLEC, Ľ. Ochrana spotrebiteľa. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 11. júna 1997, roč. 7, č. 24, s. 8A-9A.
- KADLEC, Ľ. Televízne vysielanie. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 9. apríla 1997, roč. 7, č. 15, s. 8A-9A.
- KADLEC, Ľ. Nejasná programová štruktúra pripravuje Slovenskú televíziu o reklamu. In Trend, 1995, roč. 5, č. 10, s. 19A.
- KADLEC, Ľ. - KOTOVSKÝ, J. Možnosti interaktívnej komunikácie rozhýbali výrobcov i reklamné agentúry. In Trend, 1995, roč. 5, č. 18, s. 19A.
- KADLEC, Ľ. Za posledný rok sa výdavky na reklamu v slovenských médiách zvýšili o polovicu : Z výsledkov monitorovania reklamných aktivít spoločnosťou GfK-Slovakia. In Trend, 1995, roč. 5, č. 12, s. 19A.
- KADLEC, Ľ. Česká verejnoprávna televízia potrebuje opäť získať diváka. In Trend, 1995, roč. 5, č. 7, s. 19A.
- KADLEC, Ľ. Korektnosť získavania inzercie pre VTV vzbudzuje pochybnosti. In Trend, 1995, roč. 5, č. 39, s. 19A.