Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0006730 xcla^"
  1. KADLEC, Ľ. Ochrana spotrebiteľa. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 11. júna 1997, roč. 7, č. 24, s. 8A-9A.
    článok

    článok

  2. KADLEC, Ľ. Televízne vysielanie. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 9. apríla 1997, roč. 7, č. 15, s. 8A-9A.
    článok

    článok

  3. KADLEC, Ľ. Nejasná programová štruktúra pripravuje Slovenskú televíziu o reklamu. In Trend, 1995, roč. 5, č. 10, s. 19A.
    článok

    článok

  4. KADLEC, Ľ. - KOTOVSKÝ, J. Možnosti interaktívnej komunikácie rozhýbali výrobcov i reklamné agentúry. In Trend, 1995, roč. 5, č. 18, s. 19A.
    článok

    článok

  5. KADLEC, Ľ. Za posledný rok sa výdavky na reklamu v slovenských médiách zvýšili o polovicu : Z výsledkov monitorovania reklamných aktivít spoločnosťou GfK-Slovakia. In Trend, 1995, roč. 5, č. 12, s. 19A.
    článok

    článok

  6. KADLEC, Ľ. Česká verejnoprávna televízia potrebuje opäť získať diváka. In Trend, 1995, roč. 5, č. 7, s. 19A.
    článok

    článok

  7. KADLEC, Ľ. Korektnosť získavania inzercie pre VTV vzbudzuje pochybnosti. In Trend, 1995, roč. 5, č. 39, s. 19A.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.