Výsledky vyhľadávania
- ĎURKOVIČOVÁ, A. Charakter marketingu vzťahov z hľadiska potrieb spotrebiteľa. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 6-7, s. 165-166.
- ĎURKOVIČOVÁ, A. Podstata a kroky marketingového manažmentu. 2 : Majstrovský list. In Praktická škola marketingu, 1994, roč. 4, č. 14, s. 29-30.
- ĎURKOVIČOVÁ, A. Podstata a kroky marketingového manažmentu. 1 : Majstrovský list. In Praktická škola marketingu, 1994, roč. 4, č. 13, s. 29-30.
- ĎURKOVIČOVÁ, A. Marketing v jednotlivých fázach životnosti chemických výrobkov na trhu. In Praktická škola marketingu, 1992, č. 2, s. 20-22.
- ĎURKOVIČOVÁ, A. Výskum a vývoj nových výrobkov v chemickom priemysle z aspektu trhu. In Praktická škola marketingu, 1992, č. 5, s. 17-25.
- ĎURKOVIČOVÁ, A. Prieskum trhu chemických výrobkov. In Praktická škola marketingu, 1991, č. 6, s. 12-18.
- ĎURKOVIČOVÁ, A. - ŠOSTRONEKOVÁ, M. Marketing v podnikateľskej činnosti. In Ekonomický časopis, 1991, roč. 39, č. 10-11, s. 798-806.