Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0016737 xcla^"
  1. CIMR, M. Věrnost zákazníků včera, dnes a zítra. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594, Leden 2005, roč. 2, č. 1, s. 34.
    článok

    článok

  2. CIMR, M. - HRUBEŠOVÁ, K. Telemarketing a jeho pozice mezi nástroji directmarketingu. In Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756, 1996, č. 1, s. 16.
    článok

    článok

  3. CIMR, M. - HRUBEŠOVÁ, K. Kdy je vhodný telemarketing. In Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756, 1996, č. 3, s. 12-13.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.