Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0018359 xpca^"
  1. KITA, Jaroslav et al. Marketing spotreby. Recenzenti: Jan W. Wiktor, Róbert Štefko, Zdeněk Szczyrba. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. Vydavateľstvo UK, 2019. 161 s. [10,3 AH]. APVV-16-0232, VEGA 2/0113/19, VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-223-4773-0. [Počet ex. : 8, z toho voľných 6, prezenčne 2]
  2. KONŠTIAK, Pavol - KITA, Jaroslav - KITA, Pavol. Merchandising management in the context of active sale and sustainable development. Reviewers: Jan W. Wiktor, Róbert Štefko. 1st ed. Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. 188 s. [11,8 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-83-65173-40-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. Merchandising management in the context of active sale and sustainable development. Translators: Marta Grossmanová, Darina Halašová. 1st ed. Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. 188 s. [11,8 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-83-65173-40-9.
  4. LIESKOVSKÁ, Vanda. [Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu]. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746, 2015, roč. 14, č. 33, s. 124-125. Recenzia na: Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu / Kristína Viestová ; recenzovali: Viera Cibáková, Vanda Lieskovská, Jan W. Wiktor. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. - ISBN 978-80-8168-119-6.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.