Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0020819 xkni^"
  1. NÍZKA, Helena. Aplikovaný marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2007. 198 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-157-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  2. SEDLÁK, Mikuláš et al. Podnikové hospodárstvo. Bratislava : IURA EDITION, 2007. 255 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-093-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  3. NÍZKA, Helena. Priamy marketing. Bratislava : Iura Edition, 2002. 149 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-38-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  4. LABSKÁ, Helena - NÍZKA, Helena - MARKO, Martin. Praktikum marketingovej komunikácie. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1997. 123 s. ISBN 80-225-0688-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. NÍZKA, Helena. Priamy marketing a perspektívy jeho rozvoja na Slovensku : dizertačná práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 1997. 129 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing : zbierka príkladov. Recenzovali: Kornélia Richterová, R. Holcz. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1996. 125 s. ISBN 80-225-0742-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.