Výsledky vyhľadávania
- HRADSKÝ, Róbert. Etický prístup manažéra v podnikaní. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1998, 1998, roč. 8, č. 1, s. 21.
- HRADSKÝ, Róbert. Ekológia musí regulovať trh. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 29. júla 1997, roč. 5, č. 144, s. 5.
- HRADSKÝ, Róbert. Životné prostredie a podnikanie. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 16. júla 1997, roč. 5, č. 135, s. 5.
- HRADSKÝ, Róbert. Komunikačné prostriedky v marketingu. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 11-12, s. 284.
- HRADSKÝ, Róbert. Prírodné a ekologické predpoklady regionálneho rozvoja cestovného ruchu v podunajskej oblasti. In International business cooperation : časopis pre podnikateľov. - Bratislava : INFORMEX, 1997, 1997, roč. 8, č. 1, s. 36.
- HRADSKÝ, Róbert. Faktory rozvoja cestovného ruchu po vzniku Slovenskej republiky. In International business cooperation : časopis pre podnikateľov. - Bratislava : INFORMEX, 1997, 1997, roč. 8, č. 2, s. 12.
- HRADSKÝ, Róbert. Vzťahovo-systémová analýza ako metodologické východisko ekonómie životného prostredia a manažmentu cestovného ruchu. In Ekonomické rozhľady = Economic review, 1995, roč. 24, č. 2, s. 156-166.
- HRADSKÝ, Róbert. Životné prostredie a cestovný ruch. In Ekonomická revue cestovného ruchu, 1995, roč. 28, č. 4, s. 180-181.