Výsledky vyhľadávania
- LASKOVIČOVÁ, Tatiana - VIKTORYOVÁ, Eva. Vzory testov na prijímacie skúšky z anglického jazyka. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 72 s. ISBN 80-225-1679-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
- LASKOVIČOVÁ, Tatiana - VIKTORYOVÁ, Eva. Vzory testov na prijímacie skúšky z anglického jazyka. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 64 s. ISBN 80-225-1522-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
- LASKOVIČOVÁ, Tatiana - ŠAJGALÍKOVÁ, Helena. Business english reader. 2. preprac. a dopl. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 168 s. ISBN 80-225-1341-5. [Počet ex. : 14, z toho voľných 13, prezenčne 1]
- BOCKOVÁ, Viera et al. Anglický a nemecký jazyk : podklady na prijímacie testy pre uchádzačov o štúdium 2000/2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, [2000]. 88 s. ISBN 80-225-1104-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- BOCKOVÁ, Viera et al. Anglický a nemecký jazyk : podklady na prijímacie testy pre uchádzačov o štúdium 1999/2000. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 87 s. ISBN 80-225-1104-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- SVOBODOVÁ, Helena et al. Mastering business English - learner's dictionary : English-Slovak & Slovak-English dictionary. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 195 s. ISBN 80-225-1152-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- BOCKOVÁ, Viera et al. Anglický a nemecký jazyk : podklady na prijímacie testy pre uchádzačov o štúdium. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 87 s. ISBN 80-225-1104-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- LASKOVIČOVÁ, Tatiana. Cultural aspects in business and marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 56 s. ISBN 80-225-1083-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
- LASKOVIČOVÁ, Tatiana - VIKTORYOVÁ, Eva. Gramatické cvičenia z angličtiny. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 56 s. ISBN 80-225-0946-9. [Počet ex. : 23, z toho voľných 22, prezenčne 1]
- HRIVÍKOVÁ, Tatiana - KRAMPLOVÁ, Gabriela - LASKOVIČOVÁ, Tatiana. Mastering business English in marketing : textbook. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1998. 117 s. ISBN 80-225-1025-4. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]