Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0022587 xkni^"
  1. CRAVENS, David W. Strategic Marketing. 2. ed. Homewood : Irwin, 1987. 679 s. ISBN 0-256-03370-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. CRAVENS, David W. Strategic Marketing. 1. ed. Homewood : Irwin, 1982. 456 s. The Irwin Series in Marketing. ISBN 0-256-02645-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. CRAVENS, David W. - HILLS, Gerald E. - WOODRUFF, Robert B. Marketing Decision Making : Concepts and Strategy. 2. rev. ed. Homewood : Irwin, 1980. 573 s. The Irwin Series in Marketing. ISBN 0-256-02348-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.