Výsledky vyhľadávania
- Wiley international encyclopedia of marketing. Volume 1. Marketing strategy. Chichester : Wiley, 2011. 239 s. ISBN 978-1-405-16178-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- KERIN, Roger A. - PETERSON, Robert A. Strategic marketing problems : cases and comments. 11. ed. Upper Saddle River : Pearson/Prentice Hall, 2007. 722 s. ISBN 0-13-187152-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KERIN, Roger A. - PETERSON, Robert A. Strategic marketing problems : cases and comments. 10. ed. Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2004. 696 s. ISBN 0-13-123030-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KERIN, Roger A. - PETERSON, Robert A. Instructor's Manual to Accompany Strategic Marketing Problems : Cases and Comments. 3. ed. Boston : Allyn and Bacon, 1984. 301 s. ISBN 0-205-08105-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- KERIN, Roger A. - PETERSON, Robert A. Strategic Marketing Problems : Cases and Comments. 3. ed. Newton : Allyn and Bacon, 1984. 678 s. ISBN 0-205-08104-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]