Výsledky vyhľadávania
- LILIEN, Gary L. - RANGASWAMY, Arvind - DE BRUYN, Arnaud. Principles of Marketing Engineering and Analytics. 3rd Edition. State College : DecisionPro, 2017. 305 s. ISBN 9780985764821. [Počet ex. : 10, z toho voľných 0, prezenčne 10]
- LILIEN, Gary L. - RANGASWAMY, Arvind - DE BRUYN, Arnaud. Principles of marketing engineering. 2nd ed. Santa Rosa : DecisionPro, 2013. 263 s. ISBN 978-0-9857648-0-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LILIEN, Gary L. - RANGASWAMY, Arvind. Marketing engineering. 2nd ed., revised. Bloomington : Trafford, 2004. 518 s. ISBN 1-4120-2252-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LILIEN, Gary L. Marketing Management : Analytic Exercises with Lotus 1-2-3. 1. ed. Redwood City : The Scientific Press, 1988. 183 s. ISBN 0-89426-146-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- LILIEN, Gary L. Teacher's Manual for Marketing Management : Analytic Exercises with Lotus 1-2-3. 1. ed. Redwood City : The Scientific Press, 1988. 165 s. ISBN 0-89426-147-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]