Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 43  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0024814 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera. Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 16-28 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  2. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Nový pohľad na zmeny spotrebiteľa vplyvom starnutia. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 105-117 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  3. ORGONÁŠ, Jozef. Paradigmy vzdelávania spotrebiteľa na príklade projektu Kvalita z našich regiónov. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 130-142 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  4. VOKOUNOVÁ, Dana. Znalosti mladých ľudí o svojich právach ako spotrebiteľov na Slovensku. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 157-167 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  5. MAJTÁNOVÁ, Anna - BLÁHOVÁ, Mária. Finančná gramotnosť spotrebiteľa na poistnom trhu. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 95-104 online. VEGA 1/0178/14, VEGA 1/0242/16. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  6. ČICHOVSKÝ, Ludvík et al. Marketingový minimalismus : DVD - vydání. Recenzenti/oponenti: M. Storr, F. Veniale. 1. vyd. Praha : EGA, 2016. DVD-ROM [198 s., 27,3 AH]. ISBN 978-80-251-4383-5.
    Marketingový minimalismus

    elektronická kniha

  7. HUDEC, Martin. Význam a dôležitosť spoločnej európskej spotrebiteľskej politiky v snahe presadiť a zvýšiť ochranu a spotrebiteľské povedomie. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 41-61 online. VEGA 1/078/14.
    článok

    článok

  8. KORČOKOVÁ, Marína. Suverénny spotrebiteľ. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 62-78 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  9. MIKLOŠÍK, Andrej. Nákup prostredníctvom mobilných zariadení v slovenskom B2C e-commerce. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 118-129 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  10. PAHOLKOVÁ, Barbora. Východisková štúdia - Mediálna gramotnosť mladej generácie Slovenska. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 143-159 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.