Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0025836 xkni^"
  1. MAGRATH, Allan J. Marketing strategies for growth in uncertain times. Lincolnwood : NTC Business Books, 1995 [1996]. 192 s. ISBN 0-8442-3314-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. MAGRATH, Allan J. Marketing Strategies for Growth in Uncertain Times. 1. ed. Chicago : American Marketing Association, 1995. 192 s. ISBN 0-8442-3323-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. MAGRATH, Allan J. The Six Imperatives of Marketing : Lessons From the World's Best Companies. 1. ed. New York : American Management Association, 1992. 196 s. ISBN 0-8144-5042-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. HARDY, Kenneth G. - MAGRATH, Allan J. Marketing channel management : strategic planning and tactics. Glenview : Scott, Foresman and Company, 1988. 724 s. ISBN 0-673-18295-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.