Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0027323 xpca^"
  1. MESÁROŠOVÁ, Margita - MESÁROŠ, Peter - MESÁROŠ, František. Teória a prax marketingového výskumu. Košice : VÚSI, 2008. 343 s. ISBN 978-80-89338-02-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. LIESKOVSKÁ, Vanda - GAZDA, Vladimír - VOLOŠIN, Martin. Spotrebiteľské správanie a kvantifikácia jeho determinantov. Košice : PHF EU Košice, 2001. CD-ROM. VEGA 1/6047/99. ISBN 80-225-1502-7.
    elektronická kniha

    elektronická kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.