Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0027563 xpca^"
  1. Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. Hl. zost. Viktor Vávra, Kornélia Richterová, Csilla Droppová, Ferdinand Daňo. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. 167 s. ISBN 80-225-0800-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. HANULÁKOVÁ, Eva. Deti ako spotrebitelia - etické aspekty detskej reklamy v zahraničí a na Slovensku. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 126-128.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.