Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 63  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0028949 xpca^"
  1. FRANCOVÁ, Zuzana. [Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 173-174. Recenzia na: Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. - Bratislava : Daniel NETRI, 2008.
    článok

    článok

  2. MARIAŠ, Miroslav - DZUROVÁ, Mária - ČIMO, Jozef. Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU. In Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732, Apríl 2008, roč. 1, č. 0, s. 103-109. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  3. DZUROVÁ, Mária - MARIAŠ, Miroslav - MRÁZIKOVÁ, Martina. Supplier chain management by electronic auctions. In CRM 2008 : Customer Relationship Management ‘08. - Pardubice : Univerzity of Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-130-6, s. 49-55. VEGA 1/055/08.
    článok

    článok

  4. DZUROVÁ, Mária - MARIAŠ, Miroslav. Význam inovácií ako konkurenčná výhoda v logistike. In Diagnostika podniku, controlling a logistika : IV. medzinárodná vedecká konferencia. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2008. ISBN 978-80-8070-819-1, s. 50-54.
    článok

    článok

  5. PÓLYA, Attila. Multimédiá v obchode. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 107 s. ISBN 978-80-225-2598-5. [Počet ex. : 5, z toho voľných 2, prezenčne 3]
  6. Inovácie marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 21. apríla 2008, Bratislava. Zborník zostavili: Miroslav Mariaš, Andrej Miklošík. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 78 s. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2599-2. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. MARIAŠ, Miroslav. Marketing na internete. In Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2, s. 55-63. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    článok

    článok

  8. DZUROVÁ, Mária et al. Spotrebiteľské teórie a reálie : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 142 s. ISBN 978-80-225-2608-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  9. MARIAŠ, Miroslav - DZUROVÁ, Mária - ČIMO, Jozef. Inovácie marketingových a obchodných činností. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 2, s. 57-67. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  10. Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku. Medzinárodné vedecké kolokvium. Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku. Zostavovateľ / editor Milan Oreský. Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. 135 s. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2624-1. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.