Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 25  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029032 xcla^"
  1. FUSEK, Roman. Podpora finančnej gramotnosti ako jeden z nástrojov ochrany spotrebiteľa. In Spotrebiteľ na finančnom trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4569-3, s. 35-41.
    článok

    článok

  2. HAMŘIK, Martin. FinTech - náčrt výziev nielen pre spotrebiteľa. In Spotrebiteľ na finančnom trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4569-3, s. 42-51.
    článok

    článok

  3. MATYASOVSZKY, Pavol. Finančná gramotnosť a vzdelávanie - aktuálne trendy. In Spotrebiteľ na finančnom trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4569-3, s. 60-65.
    článok

    článok

  4. ČIHOVSKÁ, Viera. Aký je a bude marketing v globalizovanom svete? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 4, s. 2 [slov.časť].
    článok

    článok

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Outsourcing v manažmente ľudských zdrojov. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2003. ISSN 0323-262X, 2003, roč. 32, č. 4, s. 444-452.
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Marketingové oddelenie a jeho štruktúra. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 9, s. 5-6 [slov. časť].
    článok

    článok

  7. ČIHOVSKÁ, Viera. Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 1, s. 126-130.
    článok

    článok

  8. ČIHOVSKÁ, Viera. Ako podporiť predaj? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 3, s. 2-3 [slov. časť].
    článok

    článok

  9. ČIHOVSKÁ, Viera - HANULÁKOVÁ, Eva - LIPIANSKA, Júlia. Budovanie firemného imidžu. In IBC. International business cooperation. - Bratislava : INFORMEX, 2001, 2001, roč. 12, č. 4, s. 17.
    článok

    článok

  10. KITA, Jaroslav. [Marketing neziskových organizácií]. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2000. ISSN 0013-3035, 2000, roč. 48, č. 3, s. 390-392. Recenzia na: Marketing neziskových organizácií / Viera Čihovská ... [et al.]. - Bratislava : EUROUNION, 1999. - ISBN 80-88984-04-1.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.