Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 231  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029032 xpca^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína. Interný a personálny marketing. Recenzovali: Viera Čihovská, Marta Pavliková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 221 s. [13,30 AH]. ISBN 978-80-225-4977-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  2. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,287 AH]. ISBN 978-80-225-4713-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. KITA, Pavol - ŽAMBOCHOVÁ, Marta - KITA, Jaroslav. Spotrebiteľské správanie slovenských domácností v oblasti vybraných druhov potravín v kontexte spoločensky zodpovednej spotreby. Recenzenti: Viera Čihovská, Helena Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 195 s. [10,74 AH]. APVV-16-0232. ISBN 978-80-223-4932-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]
  4. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,29 AH]. ISBN 978-80-225-4712-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  5. ČIHOVSKÁ, Viera. S fakultou ma spája mnoho spomienok. In 1969 - 2019 Obchodná fakulta : polstoročie očami tých, ktorí boli jej súčasťou. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4643-0, s. 27-28.
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Nové trendy spotrebiteľského správania. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 25-35. VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČIHOVSKÁ, Viera - PAVLIKOVÁ, Marta. Obchodný manažment : praktikum. Recenzenti: Eva Hanuláková, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 213 s. [11,88 AH]. ISBN 978-80-225-4535-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  8. ORESKÝ, Milan. Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch. In Spotrebiteľ na finančnom trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4569-3, s. 66-79 CD-ROM. VEGA 1/0242/16.
    článok

    článok

  9. ČIHOVSKÁ, Viera - HUDEC, Martin. Measurement and Evaluation of the Real Economic Convergence of the V4 Countries with the European Union. In Littera Scripta. - České Budějovice : The Institute of Technology and Busines. ISSN 1805-9112, 2018, vol. 11, no. 1, pp. 38-53 online.
    článok

    článok

  10. ČIHOVSKÁ, Viera. Sociálne partnerstvá firiem v kontexte zvyšovania kvality života a kreovania občianskej spoločnosti. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 2, s. 165-181. VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.