Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029082 xcla^"
  1. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 1, s. 65-72.
    článok

    článok

  2. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Implementácia smerníc Európskej únie do legislatívy Slovenskej republiky. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X, 2001, roč. 30, č. 3, s. 400-408.
    článok

    článok

  3. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Inovácie vo výrobkovej stratégii. In Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 1335-7069, 2001, roč. 2, č. 2, s. 170-178.
    článok

    článok

  4. KARKALÍKOVÁ, Marta - MIZLA, Martin - LACKOVÁ, Alica. Modely riadenia kvality služieb. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X, 2001, roč. 30, č. 4, s. 529-536.
    článok

    článok

  5. KOLLÁR, Vojtech - LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Vývoj kvality, spotreby a cien potravinárskych výrobkov. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. ISSN 0323-262X, 1999, roč. 28, č. 1, s. 35-44.
    článok

    článok

  6. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Terminológia v potravinárskom marketingu. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 106-109.
    článok

    článok

  7. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Štandardizácia kvality produktov. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 111-116.
    článok

    článok

  8. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Skromná ponuka horkej čokolády. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1997, December 1997, roč. 4, č. 12, s. 10.
    kniha

    kniha

  9. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Akú úroveň má slovenské pivo? In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1997, Jún 1997, roč. 4, č. 6, s. 26-27.
    článok

    článok

  10. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Talianske špagety stále špičkové : Vyrovnaný tvar povrch bez trhlín. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1997, Máj 1997, roč. 4, č. 5, s. 26-27.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.