Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029424 xpca^"
  1. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Dizajn a marketing. In De sign um : revue dizajnu. - Bratislava : Slovenské centrum dizajnu, 2002. ISSN 1335-034X, 2002, roč. 9, č. 1, s. 68.
    článok

    článok

  2. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Obal ako nástroj marketingu. In DE SIGN UM : revue dizajnu. - Bratislava : Slovenské centrum dizajnu, 2002. ISSN 1335-034X, 2002, roč. 9, č. 2, s. 68.
    článok

    článok

  3. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Produkt v marketingu. In DE SIGN UM : revue dizajnu. - Bratislava : Slovenské centrum dizajnu, 2002. ISSN 1335-034X, 2002, roč. 9, č. 3, s. 68.
    článok

    článok

  4. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Spoločenský marketing - súčasná koncepcia marketingu. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035, 2001, roč. 49, č. 6, s. 1113-1133.
    článok

    článok

  5. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Dizajn a marketing. In De sign um : revue dizajnu. - Bratislava : Slovenské centrum dizajnu, 2001. ISSN 1335-034X, 2001, roč. 8, č. 2, s. 36.
    článok

    článok

  6. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu. In Mladý ekonóm 2001 : progresívne trendy vývoja vybraných oblastí ekonomiky v krajinách strednej a východnej Európy v novom tisícročí : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, jún 2001. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1497-7, s. 21-29.
    článok

    článok

  7. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Marketing - fenomén dnešného podnikania. In DE SIGN UM : revue dizajnu. - Bratislava : Slovenské centrum dizajnu, 2001. ISSN 1335-034X, 2001, roč. 8, č. 1, s. 36.
    článok

    článok

  8. KITA, Jaroslav et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 309 s. ISBN 80-225-1250-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.