Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029426 xkni^"
  1. VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína - HASPROVÁ, Mária. Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). Recenzenti Naděžda Klabusayová, Peter Štarchoň, Peter Drábik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 176 s. [11,62 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3739-1. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  2. Mladý ekonóm 2008. Medzinárodná vedecká konferencia. Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 120 s. ISBN 978-80-225-2668-5.
  3. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza marketingovej pripravenosti podnikovej sféry na vstup do Európskej únie : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 90 s. ISBN 80-225-1694-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  5. ČIMO, Jozef et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Ekonóm, 2002. 275 s. ISBN 80-225-1640-6. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  6. HASPROVÁ, Mária. Pracovné vzťahy ako dôležitá súčasť personálneho manažmentu v obchodnej firme : dizertačná práca. Školiteľ: Viktor Vávra. Bratislava, 1997. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.