Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0030943 xkni^"
  1. Towards effective place brand management : branding european cities and regions. Edited by Gregory Ashworth, Mihalis Kavaratzis. Cheltenham : Edward Elgar, 2010. xiv, 279 s. ISBN 978-1-84844-242-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Marketing in the Tourism Industry : The Promotion of Destination Regions. 1. ed. London : Routledge, 1992. 244 s. ISBN 0-415-04545-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. Marketing Tourism Places. 1. ed. London : Routledge, 1990. 284 s. ISBN 0-415-03810-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. Marketing in the Tourism Industry : The Promotion of Destination Regions. 1. ed. London : Routledge, 1990. 244 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.