Výsledky vyhľadávania
- Towards effective place brand management : branding european cities and regions. Edited by Gregory Ashworth, Mihalis Kavaratzis. Cheltenham : Edward Elgar, 2010. xiv, 279 s. ISBN 978-1-84844-242-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Marketing in the Tourism Industry : The Promotion of Destination Regions. 1. ed. London : Routledge, 1992. 244 s. ISBN 0-415-04545-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- Marketing Tourism Places. 1. ed. London : Routledge, 1990. 284 s. ISBN 0-415-03810-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- Marketing in the Tourism Industry : The Promotion of Destination Regions. 1. ed. London : Routledge, 1990. 244 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]