Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0030946 xpca^"
  1. KÖRMENDY, Viliam - KONŠTIAK, Pavol. Analýzy a stratégie marketingového manažmentu : praktická príručka pre marketingových stratégov : vybrané aspekty. Bratislava : IRIS, 2005. 162 s. ISBN 80-89018-83-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. RENDOŠ, Ladislav et al. Vývoj riadiacich systémov vnútorného obchodu a návrh opatrení pre program rozvoja riadenia rezortu : 3. etapa: Smery inovácie organizačného systému vnútorného obchodu... : výskumná úloha č. R 05 532 008 : záverečná práca. Bratislava : Projektový a racionalizačný ústav obchodu a cestovného ruchu, 1988. 221 s.


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.