Výsledky vyhľadávania
- MATEIDES, Alexander - ČIERNA, Helena. Audity v manažérstve kvality. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2009. 134 s. ISBN 978-80-8083-795-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- MATEIDES, Alexander. Manažérstvo kvality : história, koncepty, metódy. Bratislava : EPOS, 2006. 751 s. ISBN 80-8057-656-4. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
- MATEIDES, Alexander - STYK, Oto - KUČERA, Milan. Od kontroly cez ISO 9000 k TQM. Bratislava : EPOS, [2005]. 319 s. ISBN 80-8057-094-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
- MATEIDES, Alexander - ZÁVADSKÝ, Ján. Ako zaviesť systém riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2001 v organizácii. Bratislava : EPOS, 2005. 217 s. ISBN 80-8057-632-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- MATEIDES, Alexander - STRAŠÍK, Anton. Manažérstvo kvality. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2004. 254 s. ISBN 80-8055-906-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- MATEIDES, Alexander - ĎAĎO, Jaroslav. Manažérstvo kvality služieb. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2004. 190 s. ISBN 80-8055-888-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- MATEIDES, Alexander - ĎAĎO, Jaroslav. Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania : metódy. 2. diel. Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, 2000. 255 s. ISBN 80-8057-224-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- MATEIDES, Alexander. Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : koncepty a skúsenosti. 1. diel. Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 1999. 270 s. ISBN 80-8057-113-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- MATEIDES, Alexander. Technika a technológia služieb. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1989. 345 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]