Výsledky vyhľadávania
- MCCARTHY, Jerome E. - PERREAULT, William D. Základy marketingu. [Z angl. prel.] Dana Bursíková. 1. vyd. Praha : Victoria Publ., 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- MCCARTHY, Jerome E. - PERREAULT, William D. Applications in Basic Marketing : Clippings from the Popular Business Press. 1. ed. Homewood : IRWIN, 1991. 210 s. ISBN 0-256-10116-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- MCCARTHY, Jerome E. - PERREAULT, Wiliam D. Basic marketing : a managerial approach. 10. ed. Homewood : Irwin, 1990. 734 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
- MCCARTHY, Jerome E. - PERREAULT, William D. Applications in Basic Marketing : Clippings from the Popular Business Press. 1. ed. Homewood : Irwin, 1990. 200 s. ISBN 0-256-08522-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- MCCARTHY, Jerome E. - PERREAULT, William D. Essentials of marketing. 4. ed. Homewood : IRWIN, 1988. 512 s. The Irwin series in marketing. ISBN 0-256-06009-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- MCCARTHY, Jerome E. - PERREAULT, William D. Basic marketing : a managerial approach. 9. ed. Homewood : Irwin, 1987. 749 s. ISBN 0-256-03649-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]