Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0044412 xcla^"
  1. MAGÁTOVÁ, Ivana. Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 0139-8660, 2017, roč. 50, č. 2, s. 68-81.
    článok

    článok

  2. MAGÁTOVÁ, Ivana - FULLER, Sabina - KOVAČIČOVÁ, Lucia. Slovenský systém kvality služieb ako inovatívny nástroj pre zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov služieb v cestovnom ruchu. In Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti. Medzinárodná konferencia k svetovému dňu kvality. Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti : zborník anotácií prednášok : zborník príspevkov účastníkov konferencie : 23. ročník medzinárodnej konferencie k svetovému dňu kvality : 20. a 21. októbra 2016, Stará Lesná, Vysoké Tatry. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre kvalitu, 2017. ISBN 978-80-972609-0-3, s. 70-85 online.
    článok

    článok

  3. KUČEROVÁ, Jana - MAGÁTOVÁ, Ivana. Cieľové trhy cestovného ruchu Slovenska a ich osobitosti. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660, 2016, roč. 49, č. 1, s. 13-23.
    článok

    článok

  4. Prichádza Národný systém kvality služieb v CR. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2013. ISSN 1337-0545, 2013, roč. 7, č. leto, s. 17-18.
    článok

    článok

  5. Investície do turizmu sa vrátia v pracovných silách a devízach. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Člen svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. - Bratislava : Ecopress, 2003. ISSN 1335-4701, 15. apríla 2003, roč. 11, č. 73, s. 15.
    článok

    článok

  6. MAGÁTOVÁ, Ivana. Marketingová stratégia Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na obdobie rokov 2001-2006. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 13-18.
    článok

    článok

  7. JANKŮ, Jana - MAGÁTOVÁ, Ivana. Ivana Magátová: Musíme sa učiť predávať Slovensko. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684, 18. októbra 2000, roč. 10, č. 42, s. 18A.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.