Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 40  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0044736 xknid^"
  1. LIPTÁK, Andrej. Význam hodnoty značky v medzinárodnom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 42 s.
    kniha

    kniha

  2. LEHENOVÁ, Lenka. Guerilla marketing : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 72 s.
    kniha

    kniha

  3. FROLOVÁ, Miriam. Špecifiká jednotlivých prvkov medzinárodného marketingového mixu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 68 s.
    kniha

    kniha

  4. GALKOVÁ, Katarína. Nové formy komunikácie v medzinárodnom marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 70 s.
    kniha

    kniha

  5. HAMÁRYOVÁ, Andrea. Potenciál využívania biomasy ako obnoviteľného zdroja energie : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 79 s.
    kniha

    kniha

  6. KALIVODOVÁ, Mária. Uplatnenie interkulturality v medzinárodných marketingových stratégiách : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 71 s.
    kniha

    kniha

  7. KECSÖOVÁ, Mária. Neuromarketing : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 74 s.
    kniha

    kniha

  8. KNAP, Ján. Cezhraničné fúzie a akvizície v čínskom automobilovom priemysle : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 80 s.
    kniha

    kniha

  9. DROZDOVÁ, Monika. Význam inovácií pri zvyšovaní konkurencieschopnosti krajiny : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 79 s.
    kniha

    kniha

  10. FUTÁKOVÁ, Beáta. Príležitosti a riziká certifikácie produktov Fair Trade : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 59 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.