Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 79  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048796 xpca^"
  1. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Komparácia hodnotového systému stredoškolákov a vysokoškolákov študujúcich ekonomické odbory. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 3-9. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  2. PASIAR, Ladislav. Didaktické hry v digitálnom prostredí. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 19-22. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  3. NOVÁK, Jaromír. Didaktické hry z pohľadu budúcich učiteľov ekonomických predmetov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 14-18. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  4. VARELA CANO, Diana Patricia. Učenie sa/ osvojovanie si druhých jazykov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 23-30. KEGA 012EU-4/2023.
    článok

    článok

  5. NOVÁK, Jaromír. Využitie didaktických hier na gymnáziách. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 10-13. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  6. ČONKOVÁ, Andrea. Riešenie výchovných problémov žiakov prostredníctvom prípadových štúdií ako súčasť prípravy budúcich pedagógov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 3-6. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  7. KÚBEKOVÁ, Anna. Ignorancia zo strany spolužiakov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 21-24. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  8. PASIAR, Ladislav. Prípadové štúdie - tradičné alebo digitálne? In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 37-46. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  9. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Prípadová štúdia ako vyučovací prostriedok a vyučovací cieľ. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 15-20. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  10. ORBÁNOVÁ, Darina. Postoje študentov k využívaniu prípadových štúdií v pedagogickej praxi. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 31-36. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.