Výsledky vyhľadávania
- URBANOVSKÁ, Andrea. Vonkajšia reklama nie sú len billboardy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Október 1998, č. 10, s. 59.
- URBANOVSKÁ, Andrea. Televízia a jej využitie. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, júl 1998, č. 7, s. 51.
- URBANOVSKÁ, Andrea. Ako nakupovať médiá. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 51.
- URBANOVSKÁ, Andrea. Prvoradá je definícia vzťahov. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Január 1998, č. 1, s. 42.
- URBANOVSKÁ, Andrea. Čo znamená efektivita v mediálnej stratégii? In Obchod : Stratégie v obchode a distribúcii. ISSN 1335-2008, 1998, č. 3, s. 49.
- URBANOVSKÁ, Andrea. Čo znamená mediálny fullservis? In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 8. októbra 1997, roč. 7, č. 41.
- MAZÁG, M. - RÁŽOVÁ, M. - URBANOVSKÁ, Andrea. Farmácia, zdravotníctvo a reklama. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Október 1996, č. 10, s. 54-57.