Výsledky vyhľadávania
- VOJTUŠOVÁ, Alžbeta. Malá násobilka direktmarketingu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 14.
- VOJTUŠOVÁ, Alžbeta. Malá násobilka direkt marketingu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Máj 1998, č. 5, s. 17.
- VOJTUŠOVÁ, Alžbeta. Malá násobilka direkt marketingu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Apríl 1998, č. 4, s. 14.
- VOJTUŠOVÁ, Alžbeta. Ako vzniká akcia priamej reklamy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Január 1997, č. 1, s. 6.
- VOJTUŠOVÁ, Alžbeta. Ako získať nových zákazníkov. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Október 1996, č. 10, s. 10.