Výsledky vyhľadávania
- DRAHOVSKÁ, Oľga. Obchodné domy diskontného typu alebo hypermarkety? In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 54-56.
- DRAHOVSKÁ, Oľga. Obchod v regiónoch Slovenska. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, December 1998, roč. 5, č. 12, s. 10-11.
- DRAHOVSKÁ, Oľga. Obchod v regiónoch Slovenska. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, November 1998, roč. 5, č. 11, s. 10-11.
- DRAHOVSKÁ, Oľga. Obchod v regiónoch Slovenska. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, Október 1998, roč. 5, č. 10, s. 10-11.
- DRAHOVSKÁ, Oľga. Obchod v regiónoch Slovenska. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, September 1998, roč. 5, č. 9, s. 10-11.
- DRAHOVSKÁ, Oľga. Obchod v regiónoch Slovenska. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, Január-február 1999, roč. 6, č. 1-2, s. 8-9.