Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0066934 xcla^"
  1. FILO, Peter. Slovenská televízia: firma alebo úrad : Aj verejno-právna televízia je štandardná firma s príjmami a výdajmi. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 14, s. 9.
    článok

    článok

  2. FILO, Peter. Ani reklama nie je všemohúca : Ako na Slovensku rozdeliť päť Fordových dolárov? In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 24.
    článok

    článok

  3. FILO, Peter. Obchodné meno - základ úspechu : Kľúčová otázka nielen na začiatku úspešného podnikania. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 34.
    článok

    článok

  4. FILO, Peter. Ponuka z podnikateľskej kuchyne : Prvé kontakty s potenciálnym zákazníkom. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 36.
    článok

    článok

  5. FILO, Peter. Dlhodobý cieľ a každodenná realita : Kľúčom od trinástej komnaty je organizovaný predaj. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 38.
    článok

    článok

  6. FILO, Peter. Segmentácia trhu : Uspokojujeme vôbec niekoho potreby? In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 35.
    článok

    článok

  7. FILO, Peter. Ako znížiť riziko pádu : Prieskum trhu - plánujeme, predvídame, - budúcnosť. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 33.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.