Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0067600 xkni^"
  1. KASHANI, Kamran. Proč už neplatí tradiční marketing. Překlad: Vilém Jungman, Jan Procházka. Brno : Computer Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Beyond traditional marketing : innovations in marketing practice. Chichester : John Wiley & Sons, 2005. xvi, 308 s. ISBN 978-0-470-01146-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. Marketing management: an international perspective : case studies. Basingstoke : Macmillan Business, 1999. xvii, 487 s. ISBN 0-333-75008-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.